Середня виплата з ОСАЦВ зросла на 5% – до 18,3 тис. грн – МТСБУ

В Україні середня виплата за обов’язковим страхуванням автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) у січні-червні 2020 року склала 18,271 тис. грн, що на 5,01% більше, ніж за аналогічний період роком раніше, повідомило Моторне (транспортне) страхове бюро України на сайті.

При цьому зазначається, що середня вартість полісу ОСАЦВ склала 685 грн., у той час як у першій половині 2019 року – 664 грн.

Згідно з повідомленням, у січні-червні-2020 МТСБУ здійснило 3,154 тис. виплат із гарантійних фондів Бюро на загальну суму понад 104,3 млн. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року цей показник трохи зменшився – на 4,3%, при цьому сума виплат зросла на 10,6%.

Найбільша кількість виплат здійснена за шкоду, заподіяну власниками незабезпечених транспортних засобів (які стали винуватцями ДТП без наявності чинного полісу ОСАЦВ) – 1,931 тис. виплат на суму 68,6 млн грн. Кількість виплат за цією статтею зросла на 23,2%, а сума виплат – на 25,7%.

Страхові компанії НФГ “Уніка Україна” у серпні виплатили клієнтам 67,5 млн грн

Страхові компанії “Уніка” та “Уніка Життя” (Київ), що входять до небанківської фінансової групи “Уніка Україна”, у серпні 2020 року виплатили 67,5 млн грн страхових відшкодувань, повідомляється в прес-релізі СК “Уніка”.

Основну частку склали виплати з автострахування – 32,3 млн грн (48% від загальної суми виплат), з них виплати за КАСКО склали 27,7 млн ​​грн, за ОСАЦВ та ДГО – 51,0 млн грн.

Загальна сума виплат за договорами добровільного медичного страхування “УНІКА” за серпень склала 26,0 млн. грн.

Сума виплат СК “Уніка Життя” зі страхування життя склала 24,0 млн. грн.

Медичний асистанс Уніка в серпні обробила 103,230 тис. звернень від застрахованих клієнтів.

До механічного асистансу компанії (підтримка клієнтів з КАСКО, ОСАЦВ, НС та майнових ризиків) звернулися та отримали рішення за запитами 15,368 тис. клієнтів.

Середній час очікування клієнтами відповіді оператора асистансу “Уніка” становить менше 30 секунд (ASA – Average Speed ​​of Answer, sec).

СК “Міжнародна страхова компанія” пропонує запустити загальний соціальний проект “Страховий лікнеп”

СК “Міжнародна страхова компанія” (МСК) пропонує реалізувати загальний соціальний проект “Страховий лікнеп”, головна мета якого підвищення рівня обізнаності населення у страхуванні та його перевагах, формування високого рівня лояльності та довіри до страхових компаній.

З такою пропозицією під час XX ювілейного Міжнародного фінансового форуму, що відбувся в Одесі, виступив голова наглядової ради ТДВ “МСК”, Кирило Нефьодов.

“Працюючи на страховому ринку вже понад 20 років, ми спостерігаємо, що 8 із 10 потенційних клієнтів недостатньо освічені в цій галузі. Тому пропонуємо реалізувати загальний соціальний проект “Страховий лікнеп” до нього, на нашу думку, необхідно залучити всі медійні канали: телебачення, радіо, Інтернет, державні медійні майданчики – і запросити до участі лідерів громадської думки, відомих особистостей, зірок тощо”, наголосив він.

Цю ініціативу підтримав генеральний директор асоціації “Страховий бізнес” В’ячеслав Черняховський, який зазначив, що необхідно підвищувати довіру споживачів та рівень їх знань про страхування, а для цього необхідно максимально використати інноваційні технології.

Він також висловив сподівання, що інші об’єднання страховиків, насамперед Моторне транспортне бюро України (МТСБУ), також стануть провайдерами щодо цього питання.

ТДВ «МСК» – національна страхова компанія, яка сьогодні розвивається швидкими темпами та активно набирає обертів. Це одна з небагатьох компаній, що вводять у щоденну роботу інноваційні технології та освоюють нові, сучасні інструменти надання страхових послуг.

Джерело: Інтерфакс-Україна